Breaking News
 |  | 

Aktywność fizyczna

Domowa siłownia, naturalny sposób na mięśnie oraz kondycje.

img-responsive

Trening w warunkach domowych- z użyciem tylko masy własnego ciała

Trening wykonywany bez sprzętu, z wykorzystaniem tylko obciążenia własnego ciała jest jak najbardziej możliwy w realizacji. Ćwiczenia w domu to idealny sposób na rzeźbę figury oraz kondycję. Jako jedyne obciążenie dla stawów, to jest tutaj masa własnego ciała, Jeżeli ktoś ma nadwagę, może być to jeszcze jeden dodatkowy atrybut, opcja. Ma ona bowiem swoje plusy -przy ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała im więcej kilogramów, tym trudniejszy trening. A więc szybszy powrót do dobrej sylwetki.

Uwaga! Z upływem każdego tygodnia trening bez siłowni okazać się łatwiejszy. Tkanka tłuszczowa również będzie się redukować szybciej niż budowanie masy mięśniowej.

Przepis na dobry program ćwiczeń siłowo- rozwojowych

Program siłowy, w którym ćwiczenia w domu bez sprzętu przynoszą spodziewane efekty, rezultaty.

Po pierwsze trzeba wiedzieć, że zwiększając intensywność, czyli liczbę powtórzeń (serii) wykonanych w czasie ćwiczeń, wyrabia sobie kondycj, oraz masę mięśniową. Domowe treningi można przeprowadzać na dwa sposoby. Pierwsza metoda to opcja z użyciem skakanki lub wykonywanie tzw. przeskoków przez sznurek.

Druga opcja to “pajacyki”. Zawsze należy zacząć start od pozycji, w której nogi trzymane są razem, a ręce opuszczone wzdłuż tułowia i ramion. Skakać do lekkiego rozkroku, z jednoczesnym uniesieniem rąk nad głowę. W następnym kroku trzeba zaplanować powrót do szczuplej sylwetki -wyjściowej. Ćwiczenia powinno rozpoczynać się w spokojnym i odpowiednim tempie.

Trening obwodowy ?

Trening obwodowy oznacza wykonywanie ćwiczeń, ciągiem serią każdego;-jednego ćwiczenia, Dopiero po wykonaniu pełnego ćwiczenia można przejść do następnego. Na samym początku trzeba tez umieć od razu nauczyć się kontrolować własny oddech to bardzo ważne, żeby w trakcie ćwiczeń, niewykonywać na tzw. bezdechu, beztlenowym treningu.

Zaleca się także odpoczynek. Co 2 lub 3 tygodnie, tak między treningami zalecany jest 1 dzień przerwy.

 

domowa-silownia-naturalny-sposob-na-miesnie-oraz-kondycje

ABOUT THE AUTHOR